Nog 3 dagen! - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Jip Leendertse - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen! - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Jip Leendertse - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen!

Door: jipleendertse

Blijf op de hoogte en volg Jip

31 Juli 2010 | Nederland, Maarssen

tsjaa, voor je het weet is het dan bijna zo ver. Inmiddels vertrek ik over 3 dagen al! Gelukkig is vrijwel alles al geregeld. Het enige wat nog moet gebeuren, is afscheid nemen en proberen om zoveel mogelijk spullen in een koffer te proppen zonder dat deze zwaarder wordt dan 23 kg. Dat is toch wel erg gek, je kamer lijkt nadat je de meeste dingen eruit heb gehaald nog vrijwel even vol. Alles wat je nu niet meeneemt kan je een jaar niet gebruiken... Een gek idee.
Maar ik heb er zo ongelofelijk veel zin in dat dat me eigenlijk niet uitmaakt! Inmiddels heb ik ook last van een licht energie overschot. Toch vind ik het ook wel erg spannend hoe het daar gaat zijn, of de reis goed gaat enz... Nou ja, het volgende stukje komt vanuit Amerika!

grtz

• 31 Juli 2010 - 12:49

Peter:

Gaaf en spannend! straks spreken we elkaar via de skype en praat je op z'n Amerikaans....of Oklahomaans. alvast goede reis.
    PaPe

• 03 Augustus 2010 - 06:12

Karin:

En.....inmiddels ben je op weg! En dat met een koffer van 26.4 kg! Nu maar hopen dat het inchecken in Washington ook goed gaat!
    Spannend hoor Jip: voor jou maar ook voor ons.
    X Karin

• 03 Augustus 2010 - 21:25

Bo&Micha:

Hoi Jip, wij zagen je nog vliegen vandaag ( waren met opa&oma in het amstelpark ).( bo en micha zwaaien omdat bo Jip zn hoofd achter het raampje zag bleef stellig volhouden. Volgende vliegtuig; Bo " hij weet niet hoe die moet vliegen zeker ".

• 03 Augustus 2010 - 21:39

Linda&Jeroen:

Hoi Jip, wij zijn bijzonder trots op je en leven helemaal met je mee.
    * Have Fun & Enjoy *

• 04 Augustus 2010 - 13:02

OpaOmaHa:

Lieve Jip, Heb je lekker geslapen en is het erg warm? Fijn dat je een goede reis had en nu in Amerika bent.Veel Liefs.