schieten - Reisverslag uit Norman, Verenigde Staten van Jip Leendertse - WaarBenJij.nu schieten - Reisverslag uit Norman, Verenigde Staten van Jip Leendertse - WaarBenJij.nu

schieten

Door: jipleendertse

Blijf op de hoogte en volg Jip

01 September 2010 | Verenigde Staten, Norman

Whazzup? Vandaag even een kort stukje als reactie. Ik heb inderdaad met een .22 riffle op het flapje geschoten. Ik zal er nog een foto van toevoegen. Dan wie/wat is vieze piet, Jeroen? Ik heb geen idee. We vingen inderdaad blackbass (noemen ze hier gewoon bass oftewel baars). Ik heb2 keer gevist en heb er volgens mij iets van 22 gevangen. Wel allemaal klein formaat. Over het eten nog wat, ze eten hier wel brood maar niet zo veel, vooral getoasted volgens mij. Ik eet verder niet elke dag fastfood als lunch, voor de verandering gisteren chinees gegeten als lunch... Verder hebben ze hier Taco Bell. Dat is mexicaans, maar eigenlijk is het gewoon een wat andere soort fastfood. De afgelopen 2 dagen hebben we wat regen gehad. Vandaag doorweekt naar lunch geweest. Inmiddels is het weer zonnig en in de 30 graden. Maandag was Sara jarig en zijn we uit eten geweest bij Red Lobster (visrestaurant). Gisteravond ben ik naar de jaarlijkse MHS (moore highschool) CHOM game geweest. Oftewel het cheerleading team tegen het pom team in softbal. Was erg leuk om naar te kijken. Vrijdag is Moore War, de grote game van het jaar. Daarna gaan we van zaterdag tot maandag naar Branson, een kleine 6 uur rijden...
En volgens mij ben ik nog niet echt aangekomen. De weegschaal bij mijn physical gaf aan dat ik 2 kilo was aangekomen, maar de weegschaal hier geeft mijn oude gewicht aan. Als ik nog aan ga komen dan zal dat meest waarschijnlijk spiermassa zijn.
Dat was het wel zover geloof ik.
Ik voeg nog even wat foto's toe (schieten en met het gezin.)

grtz.

  • 02 September 2010 - 07:25

    Opa Ha:

    Hoi Jip,Mooie baarsvangsten. Hoe vang je ze? Leuk dat je nu ook schieten leert. Ik dacht al dat het oranje geval een schietschijf was. We wensen je vrijdag een leuke dag op school en een heel fijn weekend. bye bye boy.

  • 02 September 2010 - 18:06

    Aniek:

    ik ben benieuwd naar je spierballen hoor!liefs

  • 05 September 2010 - 18:32

    Edith :

    Hoi Jip, als dat geen Amerikaans avontuur is dat je daar beleeft! Ik verwacht nog wel een foto van je op een paard en met een cowboyhoed op. Ondertussen gedragen wij ons als moderne indianen en volgen jouw voetsporen via deze site. Heb fun!

  • 06 September 2010 - 06:46

    Joke Koet:

    Hallo Jip,
    Wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt! Het is toch een heel avontuur, en je weet immers niet precies waar je aan begint. In het weekend hebben Karin, Peter en Aniek bij ons gegeten.Dat was erg gezellig.Toen bedachten we ook dat er al weer 1 maand voorbij is. Ik heb me aangemeld voor je reisverslagen, en blijf dus goed op de hoogte.
    Heel veel groeten van Sophie en Joke.

  • 06 September 2010 - 07:24

    Erwin:

    Cheerleading team tegen het pom team en dan de reactie 'Was wel leuk om naar te kijken' dat is wel weer duidelijk he ;)!
    Nu net zelf m'n eerste week college gehad, en bezig met m'n 2e. Het is wel vroeg opstaan, elke dag om 6 uur. Maar ik vind het tot nu toe nog steeds leuk =).
    Spreek je wel weerr!
    Adios

  • 06 September 2010 - 17:23

    Karin:

    Hey Jip, Over die foto met dat geweer heb ik nog wel een vraag. ben je voorzichtig met bambi??? Of jagen ze op heel andere beesten.
    XX Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Norman

Highschool year!

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2011

I'm coming home!

13 Juli 2011

Afscheid

30 Juni 2011

Graduation!

05 Juni 2011

twee weken met mijn ouders en zusje

29 Mei 2011

familie en prom
Jip

Deze keer hou ik een blog bij over mijn belevenissen in Nieuw Zeeland en Australië. Ik reis eerst twee weken door Nieuw Zeeland om daarna een half jaar in Melbourne te gaan studeren.

Actief sinds 02 Juli 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 56544

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 04 Augustus 2015

Semester in Australië

03 Augustus 2010 - 30 November -0001

Highschool year!

Landen bezocht: