nog 32 dagen... - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Jip Leendertse - WaarBenJij.nu nog 32 dagen... - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Jip Leendertse - WaarBenJij.nu

nog 32 dagen...

Door: jipleendertse

Blijf op de hoogte en volg Jip

02 Juli 2010 | Nederland, Maarssen

Heey,
Ik heb gezegd dat ik een blog zou bijhouden over wat ik beleef tijdens mijn highschool year in Amerika! Inmiddels zijn het nog maar 32 dagen tot aan mijn vertrek!
Ik vertrek namelijk op 3 augustus om 7.25 vanaf Schiphol om eerst naar Frankfurt te vliegen, vervolgens naar Washington D.C. om daar weer over te stappen op mijn vlucht naar de eindbesteming, Oklahoma!
Ik ga daar in een gastgezin wonen dit gezin bestaat uit vader Steve, moeder Sherry, en dochters Amanda en Sara. Als highschool ga ik naar Moore highschool. Inmiddels is vrijwel alles geregeld voor de reis, het visum is binnen.Omdat ik voor vertrek ook nog op vakantie ga met mijn ouders komt het allemaal wel dichtbij inmiddels!
Ik heb er echt super veel zin in!

• 03 Juli 2010 - 18:02

Karin:

Ha Jip,

Leuk stukje. Spannend hoor!

Karin

• 03 Juli 2010 - 21:55

Aniek:

jip!!

super leuk,
    maar je moet het wel goed bijhouden hé.;)

xx

• 05 Juli 2010 - 08:24

Bo:

Hi Jip,

was erg leuk gisteren, het tennis-evenement ter ere van je verjaardag, diploma en afscheid. Uiteindelijk natuurlijk vergeten om iets in je vriendenboekje te schrijven....

Heul veul plezier in OK, OK?

Groet,

Bo

• 05 Augustus 2010 - 16:16

Opa En Oma Zeeland:

Je bent nu op je bestemming,leuk om straks
    telezenhoejehet vergaat,
    Heelveel liefs van ons